9 september 2010

Essence 'Denim Wanted' gelliner

Op dit moment ligt de nieuwe limited edition van Essence in de winkel; genaamd Denim Wanted. Deze collectie bevat onder andere een gelliner (yay!) en is in 2 kleuren verkrijgbaar, namelijk 01 vintage style en 02 five-pocket grey. Natuurlijk wilde ik 'm graag uitproberen.
Essence Denim Wanted gelliner

 Ik heb nog geen goede ervaringen met gelliners. De enige gelliner die ik vóór deze van Essence geprobeerd heb, is eentje van de Primark en die viel me enorm tegen. Deze droogde namelijk voor geen meter, waardoor al na een half uur zwarte vlekken op mijn ooglid kwamen. Zelfs bij gebruik van oogschaduwbasis (en oogschaduw) vlekte de gelliner. Dikke fail dus.
Glazen potje met gelliner
Maar terug naar de gelliner van Essence. In het doosje zit een glazen potje waar de gelliner in zit en een klein kwastje. Normaal gesproken vind ik kwastjes die bij producten inbegrepen zitten maar niks, maar dit kwastje valt me enorm mee. De haartje zijn goed stevig en laten en mooie, smalle lijn achter.
De liner is redelijk stevig, waardoor je je kwast wat vaker over het product moet halen. Ik vind dit niet zo vervelend, zo steek je niet ineens je hele kwast in de gelliner.

En wat werkt de liner fijn! Er zit goed veel pigment in én hij droogt zowaar. Ook blijft de liner lang zitten. Na een dag school zit de gelliner nog steeds op z'n plek. Let er wel op dat je een oogschaduwbasis gebruikt, anders heb je na een tijdje wel wat zwarte vegen op je ooglid.

Kwastje

Kortom, ik ben erg blij met deze gelliner. Er zit veel pigment in, droogt goed, blijft lang zitten en de prijs is ook erg aantrekkelijk.
Ik denk dat ik maar een reserve potje ga halen, omdat ik bang ben dat deze liners snel op zijn ;).

De gelliner van de Essence LE collectie Denim Wanted kost €2,49 en is verkrijgbaar bij de filialen van Kruidvat.

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten