20 april 2011

Personal Update - Stage

Voor mijn opleiding moet ik dit jaar 2 stages lopen; één in het binnenland en één in het buitenland. Nu heb ik mijn binnenlandstage er al op zitten, die heb ik 25 maart afgerond. Over die stage heb je wat in deze post kunnen lezen. Nu zit mijn buitenlandstage er aan te komen, want 2 mei vlieg ik naar...


La Bella Italia!

Samen met mijn vriendinnetje en studiegenootje Rianne ga ik 2,5 maand in Italië vertoeven. Eerst naar Florence, daarna naar Milaan.
Wat we daar gaan doen? We gaan artikelen schrijven over leuke food hotspots in beide steden, voor een Nederlandse website over Italië. Van deze hotspots gaan we ook nog een soort van trendtour maken.
Tijdens ons verblijf in Florence gaan we ook nog een part-time taalcursus doen, om toch wat basiskennis te hebben van het Italiaans.

Vanaf 2 mei zul je dus even wat minder van me horen. Ik neem wel mijn laptop mee natuurlijk, dus er zullen uiteraard wel wat updates komen over leuke dingen die ik in Italië heb gevonden qua make-up, kleding en andere dingen. Wat dacht je van Kiko Cosmetics, yay!!

Ik zal kijken of ik ook een post kan maken over wat ik allemaal mee ga nemen naar Italië. Let er wel op dat 't dus a lot more is dan voor een gewone vakantie, want ik ben nu wel 4x zo lang weg ;)

xoxo,
Felicia

1 opmerking: