21 november 2010

Mijn stage bij Beautynieuws

Nu ik in het 3e jaar van mijn opleiding Food Design zit, moet ik 30 weken stage lopen waarvan 18 weken in het binnenland en 12 weken in het buitenland. Sinds 15 november ben ik aan mijn binnenlandstage begonnen bij http://www.beautynieuws.nl/. Wat ik daar doe?
Ik mag samen met een klasgenootje van de marketingkant van de opleiding (Creative Food Marketing) een beautydieet gaan ontwikkelen. Wat dat precies inhoudt mag ik nog niet verklappen. Als het zover is zal het, hoop ik, vanzelf in de bladen e.d. komen :).
Ondertussen mag ik ook artikeltjes schrijven voor de site, super leuk! En ook mogen ik en mijn stagegenootje mee naar perspresentaties enzo. Ik heb het er nu al naar mijn zin en ik zit er pas een week! Tot nu toe heb ik 2 artikeltjes geschreven over 2 nieuwe collecties van M.A.C, hier en hier.

Voor mijn buitenlandstage heb ik nog geen plaats gevonden, het liefst zou ik naar Curaçao gaan. Maar het is nog best moeilijk om een bedrijf te vinden, en áls je dan wat gevonden hebt duurt het weken voordat er een reactie komt, als er al een reactie komt..
Maar ik ga stug door :). Mochten jullie nog toevallig contacten hebben in het buitenland, liefst Curaçao (of ergens anders in de Antillen) of Italië, let me know! Zolang het maar met voeding te maken heeft is het goed ;).

Jullie krijgen het natuurlijk te zien en lezen als het dieet er is! En neem vooral een kijkje op http://www.beautynieuws.nl/!

xoxo,
Felicia

P.s. Sorry voor de stilte hier op Beautymuffin! Ik ben nu vooral druk met stage, dus is het er niet van gekomen om artikeltjes te posten. Maar ik ga mijn leven beteren ;). Ik ga proberen deze week veel artikeltjes te schrijven en online te gooien! Beloofd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten