10 november 2010

Katy PURRy Fragrance

Katy Perry is een van de artiesten die ik echt leuk vind. Geen standaard één-in-een-dozijn-zangeresje, maar een opvallende dame met een eigen stijl. Haar muziek vind ik ook heerlijk, de liedjes slaan bij mij meteen aan en ze blijven in mijn hoofd zitten!

Nu las ik dat er een Katy Perry parfum op de markt gaat komen. Normaal ben ik niet zo van de artiestenparfums, dan heb ik meteen het idee van 'oh, die moet ook zo nodig'. Bovendien vind ik dat het vaak geuren zijn die snel vervliegen. Ik heb bijvoorbeeld ook helemaal niks met model-turned-actress/singer-turned-model/actress-turned-singer. Maargoed, dat terzijde, ik had het over de parfum van Katy Perry. Toen ik las over de parfum dacht, ja het zal best. Maar toen..zag ik het flesje..pure love! Echt waar, geweldig! Kijk maar;
Issie niet cute!? Een flesje in de vorm van een kat, including diamond eyes en halsband met bedeltje! Niet voor niet heet de parfum dan ook Purr, zoals het spinnen van een kat.

Purr is een speelse en sophisticated geur. De topnoten bestaan uit een aroma van perzik nectar en appel, de hartnoten uit een boeket van jasmijnbloesem, Bulgaarse roos en vanille orchidee en de basisnoten uit accenten van romig sandalhout en muskus.

Ik ben erg benieuwd naar de geur en ook of het zo'n 'goekope geur' is die snel vervliegt. Toch, alleen al voor het flesje zou ik 'm aanschaffen! Als het goed is, is de parfum vanaf deze maand bij de betere parfumerieën verkrijgbaar. En ik ga zeker een kijkje nemen en snuffelen ;).

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten