18 november 2010

OOTD - Lady GaGa Denim

Dinsdag 16 november ben ik met mijn mams naar de dansvoorstelling Blaze geweest. Wat was dat een ontzettend gave show! Het is een urban dansvoorstelling, dus denk aan de hiphopchoreografieën van So You Think You Can Dance en dergelijke programma's. De voorstelling duurde 80 minuten, maar voor ik het wist was het al afgelopen. Het is echt zeker een aanrader! Hier kun je de tourdata vinden, kun je kijken of ze eventueel nog bij jou in de buurt optreden!

Om een indruk te krijgen:

BLAZE the show - tour 2010/2011 from Blaze the Show on Vimeo.

Tijdens tv-programma's of zulke theatershows kijk ik ook altijd naar de kleding en raak ik daardoor geïnspireerd om voor mezelf een outfit bij elkaar te bedenken. Na Blaze had ik dat dus ook. Voor de verandering wil ik nu dus eens mijn outfit van gisteren met jullie delen.


De eerste foto is niet heel erg duidelijk, maar ik heb een hele smalle lange spiegel en het is dan ook bijna onmogelijk om een fatsoenlijke foto te maken van mijn hele outfit.
Ik draag een grijze tregging van H&M, een lang Lady GaGa-shirt met daarover een denim blouse, een blauw/zwarte araffatsjaal en tot slot mijn beloved zwarte Authentic Vans. Ook had ik ervoor gekozen mijn Bikkembergs bril maar weer eens op te zetten.

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten