8 december 2010

NOTD - Gold 'n Taupe Frenchie

Oh-oh, mijn week begint goed.. Ik had beloofd deze week weer volop artikeltjes te posten, maar dat is niet echt gelukt..
Maar dan nu mijn nagels van vandaag! Zaterdagavond had ik met mijn paps en mams Sinterklaas gevierd, omdat we daar zondags geen tijd voor hadden. Toen heb ik mezelf (ja, I know, very bad) 4 lakjes van de Exclusief voor Boozyshop-lijn van Diamond Cosmetics cadeau gedaan. En wat zijn ze pretty!! De kleuren die ik heb zijn Blue Bell, Purple Glitter, Taupe Shimmer en Gold Foil (Swatches komen ASAP :)), en met die laatste 2 heb ik nu mijn nagels gelakt.
De Taupe Shimmer heb ik over mijn hele nagel aangebracht en met Gold Foil het ik aan de uiteinden van mijn nagels een lijn getrokken, een French Manicure dus eigenlijk.
Tot slot heb ik de Essence Nail Art Topcoat gebruikt. Zondag heb ik mijn nagels zo gelakt en nu, woensdag, zit de lak er nog perféct op! Wow, ik heb nog nooit mijn nagellak zo lang mooi kunnen houden! Oké, sinds ik stage loop is mijn nagellak wel beter houdbaar, omdat ik nu alleen nog maar op zaterdagochtend werk en niet meer ook doordeweeks. Tijdens het werken is mijn nagellak namelijk binnen no time gechipt.
Maar dan nog, I love hoe lang deze nagellakjes blijven zitten! Én de dekking is ook super! De 2 kleuren die ik hier draag hebben allebei maar 1 laagje nodig en de Blue Bell 2 laagjes. Zeker een aanrader dus!!

De lakjes kosten €3,99 per stuk en zijn alleen verkrijgbaar bij Boozyshop.

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten