10 december 2010

Pretty make-up

Doordat ik stage loop bij een beautysite heb ik het geluk dat ik mee kan en mag profiteren van de producten die mijn 'baas' Inge toegestuurd krijgt. Ik verbaas me er echt over dat bedrijven zo'n dure producten gewoon gratis toesturen! Een tijdje geleden kwam mrs. boss (Inge dus ;)) met een zak met producten aan en mochten mijn stagegenootje en ik uitzoeken wat we wilde hebben. En die producten laat ik jullie nu zien :).

Om te beginnen een oogschaduw van Estée Lauder. Alleen het doosje straalt al zoveel luxe uit, echt heel erg mooi! Het dekseltje is goud met daarop de initialen EL in matte. 
In het doosje bevindt zich een prachtige matte chocolade bruine kleur, een spiegeltje en een kleine applicator. Zelfs daarop staat de naam Estée Lauder! En de hoeveelheid pigment die dit oogschaduwtje bevat, wow! Een klein veegje en je hele hand is bruin, bij wijze van spreke ;). Dit is een hele mooie kleur om te combineren met shimmeroogschaduws, in een neutrale look of juist met een felle kleur.

Dan een lipgloss van Lancôme, de Juicy Tube 100% Natural Origin in de kleur 121 Happy Honey. Dit is een neutrale lipgloss, mooi voor over een lipstick of voor een neutrale look. De lipgloss bevat shea boter en honing en ruikt dan ook lichtjes naar honing, lekker :). Door die ingrediënten voelt de gloss ook verzorgend op je lippen. Op het tubetje staat een super leuke tekening van de Japanse kunstenares Yayoi Kusama.

Ook heb ik nog een lipgloss van Sisley Paris gekregen, een mooie, knallende fuchsia kleurige lipgloss met kleine shimmers erin. Het is een goed gepigmenteerde lipgloss, maar jammer dat 'ie een beetje chemisch ruikt. Dit is een lipgloss met een klein kwastje, waarmee je wel precies de lipgloss aan kunt brengen.

  
En tot slot een prachtig oogschaduwpalette van Shiseido. Deze is zo mooi <3! Een palette met 3 shimmery oogschaduwkleuren in kaki groen, pastelgeel en licht blauw, allemaal met gouden shimmers. Vooral de kakigroene heeft een super pigmentatie, en die gouden finish, wauwie! Binnenkort ga ik zeker een ooglook maken en posten :)!

Zo, dat waren de productjes die ik gehad heb :). Ik ben er echt heel blij mee! Mochten jullie ergens een review over willen lezen, let me know!

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten