2 januari 2011

Een nieuw jaar met nieuwe voornemens!


Het nieuwe jaar is begonnen! 2011 is nog geen 2 dagen oud. Het begin van een nieuw jaar is voor veel mensen een rede om met hun goede voornemens te starten. De een wil stoppen met roken en de ander wil nu toch echt gaan afvallen, lekker standaard allemaal.

Wat mijn goede voornemens zijn?
De belangrijkste is toch wel het góed bij gaan houden van Beautymuffin. Want hoe het de laatste tijd ging, dat is niks. Ik wil iedere week zeker 2 à 3 artikeltjes posten! Het moet! Want hoe leuk ik mijn blog ook vind, er komen steeds dingen tussendoor waardoor ik steeds 'vergeet' dat Beautymuffin er ook nog is! Dus de start van 2011 betekent voor mij een nieuwe 'start' voor Beautymuffin :)!

Dit is niet mijn enige goede voornemen, ik heb er nog meer!
Mijn kwasten iedere week schoonmaken
Nu moeten mijn kwasten het doen met een wasbeurt eens in de zoveel weken, soms zelfs maanden. En dat is dus echt heel slecht, I know. Vieze kwasten waar miljoenen bacteriën zich nestelen, ieuw. Dus daar ga ik verandering in brengen: iedere zondag is voor mij kwast-was-dag!
Mijn gezicht iedere dag reinigen, ook al heb ik geen make-up gedragen
Ook zoiets. Soms heb ik gewoon zo geen zin om mijn gezicht te reinigen, al helemaal niet als ik geen make-up heb gedragen die dag. Maar natuurlijk is je gezicht na een dag, met of zonder make-up, echt niet schoon meer. Door de lucht en uitlaatgassen e.d. raakt je gezicht ook vervuild. Haal maar eens een watje met een make-upremover over je gezicht als je een dag geen make-up hebt gedragen; dan nog komt er een hoop vuiligheid vanaf!
Daarom wil ik dus vanaf nu iedere dag goed mijn gezicht reinigen. Dus ook na het stappen, ook als ik een dag geen makeup heb gedragen en ook als ik geen zin heb.
Meer sporten
Ik ben absoluut een sportliefhebber, niet om te kijken en niet om te beoefenen. Maar toch wil ik gaan sporten, want mijn conditie is 0 en met name mijn bovenbenen mogen wel wat strakker. Nu dans ik samen met een vriendin elke maandagavond, Urban Styles. Super leuk om te doen, want we leren niet alleen Hiphopchoreografieën, maar ook Lyrical Hiphop en andere dansstijlen. Denk aan So you think you can dance.
Maar alleen die maandagavond vind ik niet genoeg. Ik zou ook nog willen gaan fitnessen of zwemmen. Het probleem is dat ik geen ander slachtoffer heb kunnen vinden om mee te gaan, want als ik alleen moet dan ga ik niet zo snel en als ik met iemand heb afgesproken moet ik wel. Welke van de twee ik ga doen weet ik nog niet, misschien krijg ik mijn mams mee naar de sportschool (;
Meer complimentjes geven
Iedereen vind het leuk om complimentjes te krijgen. Maar complimentjes geven is ook leuk en daarom wil ik iedere dag complimentjes gaan geven. Ik let er nu niet bewust op als ik iemand een compliment geef, en daar wil ik dus verandering in brengen.

Verder heb ik niet echt 'grote' voornemens. Ik wil graag meer reisjes/citytrips maken en ook wil ik heeel graag dit jaar mijn tattoo laten zetten.
Of het allemaal gaat lukken weet ik niet, ik kan alleen maar hard mijn best doen om deze voornemens waar te maken!

Hebben jullie goede voornemens voor 2011 of doen jullie daar niet aan?

Xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten