24 januari 2011

Tag: Me & Make-up


Tumblr_lfiin1l9431qe9ozmo1_500_large

Ik vond deze tag op Pink Fairy's Beauty Blog en vond 't wel leuk deze te doen, dus bij deze (: Iedereen die het leuk vind, tag ik!

01. Welke foundation gebruik je?
De Healthy Mix Serum Bourjois, erg fijne foundation!

02. En welke concealer?
De concealer van dezelfde lijn als van mijn foundation, dus die van Healthy Mix. Al gebruik ik tegenwoordig bijna geen concealer meer.

03. Weet je je ondertoon?
Nee, geen idee..

04. Wat vind je van nepwimpers?
Super gaaf, ze geven echt net dat extraatje. Ik gebruik alleen bijna nooit nepwimpers, omdat ik het zo'n gedoe vind.

Tumblr_lfcr9kodev1qbetcpo1_500_large

05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja, I know. Maar nee, ik houd me er niet aan. Zolang ik mijn mascara nog fijn vind, niet dik en klonterig is geworden en niet stinkt, blijf ik 'm gewoon gebruiken.

06. Welke mascara gebruik je?
Unforgettable mascara van Kiko Cosmetics, zo fijn! <3

07. Sephora of MAC?
Hmm, ik denk toch Sephora. MAC heeft prachtige producten, maar niet altijd binnen mijn budget helaas. Daarbij heeft Sephora ook lekker veel keus qua merken en producten :)

08. Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee, ik kom er vrijwel nooit.

09. Welke make-up tools gebruik je in je make-up routine?
Mijn kwasten of course!

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Als ik oogschaduw draag al-tijd. Soms vergeet ik het en dan is dat na een uur ook duidelijk te merken; een en al lijntjes en uitgelopen oogschaduw = lélijk.

11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Heb ik niet, of in ieder geval geen single oogschaduw. I love my 88 palettes <3

Tumblr_leeqj4lis51qbvxwmo1_500_large

12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Beide, ligt eraan voor wat. Een oogpotlood vind ik fijner voor mijn waterlijn, voor een strakke lijn boven mijn wimperrand kies ik voor een liquid liner.

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Iek, nooit.

14. Wat vind je van losse oogschaduws?
Pwetty! Ik gebruik ze alleen bijna nooit, omdat ik het zo'n gedoe vind.

15. Gebruik je minerale make-up?
Nee, heb ook geen minerale producten in mijn bezit.

16. Wat is je favoriete lipstick?
Viva Glam Lady GaGa en NYX Black Cherry.

17. Wat is je favoriete blush?
Ik hou wel van wat neutralere blushes, #401 van MNY gebruik ik dan ook vaak.
18. Koop je make-up op ebay?
Heeel lang geleden heb ik ooit eens 6 gekleurde mascara's gekocht, maar daarna eigenlijk nooit meer. Niet dat ik slechte ervaringen had, maar vind het toch 'veiliger' om make-up gewoon in (web)winkels te kopen.

19. Hou je van Drugstore Make-up?
Catrice, Essence en MNY <3 Ja zeker hou ik van Drugstore Make-up!

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
Nadat ik mijn huidige opleiding heb afgerond wil ik heel graag een visagieopleiding gaan volgen!

4d2a0d58bb8d0_large

21. Noem een make-up misdaad die je haat.
Foutaangebrachte make-up vind ik vreselijk. Ik weet dat er geen echte 'regels' bestaan als het om make-up gaat, maar soms kan iets gewoon echt niet. Helemaal erg als iemand zelf vind verstand te hebben van make-up en vervolgens met bijvoorbeeld een grote knalroze veeg op haar wang loopt dat blush moet voorstellen...Yuk.

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Beide, ligt aan mijn bui. Maar over het algemeen ben ik echt van de kleurtjes!

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Pff, moeilijke. Leighton Meester heeft niet altijd móoie make-up, maar zeker wel hele gave looks.

24. Als je het huis uit kon gaan met maar één make-up product op, wat zou het zijn?
Dan zou ik voor mijn NYX Black Cherry lipstick kiezen. Met die lipstick op, valt het niet op dat ik verder geen make-up draag.

25. Kan je het huis uit zonder make-up?
Kan wel, maar dat doe ik liever niet. Ligt er ook aan waarheen, als ik even snel in het dorp wat moet halen ga ik daarvoor geen make-up op doen.

26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Hm, nee.

Tumblr_learcnexzq1qfateqo1_500_large

27. Wat vind jij het best make-upmerk?
Kiko! Goede producten en niet eens duur.

28. Wat vind je van make-up?
I.love.it! Niet voor niets zou ik graag in de visagiewereld aan het werk gaan (:

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten