20 januari 2011

My Slush Puppie Bring All The Boys To The Yard!

Mijn eerste OPI lakje is meteen ook een lakje uit de nieuwe lijn die vanaf februari in de winkels ligt, namelijk de Spring 2011 The Texas Collection. Deze lijn bestaat uit 12 mooie nieuwe kleuren, geinspireerd op de staat Texas. Howdie-how!
De helft van die 12 kleuren hebben een speciale finish; een Frozen Lemonade Finish, een slush puppie finish dus. Een semitransparante lak wat het effect van waterijs geeft.
Hier was ik wel heel benieuwd naar, want hoe zou dat er nou uitzien?



 Het lakje dat ik heb heeft een oranje, frisse kleur. Echt een voorjaarskleurtje, met de naam Y'all Come Back Ya Hear? Wel uitspreken met een vet comboy-Amerikaans accent hè (:

Nu waar ik het meest benieuwd naar was, die finish, want hoe zou een waterijsachtige lak er nou uitzien?
Zo dus. Op deze foto heb ik 2 laagjes op mijn nagels aangebracht. Het is echt een sheer lakje zoals je ziet, want de witte randjes van mijn nagels zijn nog duidelijk te zien. Bij het eerste laagje leek het wel of ik met een oranje markeerstift mijn nagels in had zitten kleuren. Ik weet ook niet wat ik er nou van moet vinden. Normaal heb ik een gruwelijke hekel aan sheer lakjes waar je 5 laagjes van nodig hebt om het nog enigszins dekkend te krijgen. En bij dit lakje is het juist de bedoeling. Ik denk ik dat ik er nog even aan moet wennen.

Dit lakje is wel super in gebruik! Lakt fijn, lekker breed kwastje, niet de stroperig of te waterig en droogt snel, wat willen we nog meer? Omdat dit mijn eerste lakje is van OPI weet ik niet of andere lakjes van OPI ook zo fijn zijn of dat er verschillen zitten in textuur e.d.

Kortom; een superfijn lakje, met een teleurstellende finish.

Wat vinden jullie van die Frozen Lemonade Finish? Een uitvinding, vreselijk lelijk of moet jij er, net als ik, nog aan wennen?

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten