21 januari 2011

New glasses!

Normaal gesproken draag ik lenzen, gewoon omdat ik dat praktischer vind. Maar ik ben ook gek op brillen! Als ik bij de opticien ben moet ik altijd even 'brillen passen' en zie ik altijd wel weer minstens 1 montuur dat ik echt geweldig vind. Ik heb nu inmiddels al vier brillen, wat inderdaad best wel een beetje te veel is.

Een van die vier heb ik sinds deze week, want toen kreeg ik mijn pakje van Lensway binnen. Dit is een website waar je contactlenzen en brillen kunt kopen voor een ontzettend fijn prijsje. Zo kostte mijn bril maar €49,- incl. de glazen etc. Het enige nadeel is dat je de bril dus niet in real life kunt passen, maar wel met een foto. Je upload dan een foto van jezelf en daarop kun je verschillende brillen zetten om te kijken of een bepaald model wat voor jou is. Gelukkig kun je de bril altijd nog binnen 14 dagen terugsturen als het echt niks voor je blijkt te zijn als je 'm al gekocht hebt.
Ik heb gekozen voor een wat groter, zwart montuur van B.Lang. Ik had nog nooit eerder van het merk gehoord, maar het model vond ik meteen heel leuk. Helaas kon ik 'm niet 'passen' op mijn foto, geen idee waarom. Dus toen heb ik het er maar op gewaagd en de bril gewoon besteld. Ik kon hem immers toch terugsturen als het écht niks was. Maar hij is ontzettend gaaf! Toen ik 'm op mijn neus zette, was ik meteen verkocht :) Ook omdat dit weer een heel ander montuur is dan de andere drie die ik al had.

Replay bril
Ik heb namelijk een bruin, recht model van Replay, een wit met blauw montuur van Bikkembergs en een model waarbij er geen montuur om de glazen zit, zeg maar ;) van D&G.
Bikkembergs bril
Helaas kan ik van mijn D&G bril zo geen foto's vinden, dus als jullie 'm écht nog willen zien dan maak ik nog een foto voor jullie (;

De brillen die ik nu heb zijn allemaal anders van stijl, de ene meer klassiek en de ander wat meer fashionable. Door die verschillende stijlen zijn ze leuk te combineren. Ik vind dat bij sommige outfits gewoon een bril 'hoort', die maakt de outfit echt af.

Dragen jullie een bril? En heb jij ook verschillende modellen of heb jij aan eentje genoeg?

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten