7 januari 2011

Shopped - eBay

Toen ik maandag thuiskwam lag er een klein pakje om me te wachten! Ik vind het heerlijk om pakketjes open te maken en vaak ben ik het pakje al te lijf gegaan met een schaar, terwijl ik mijn jas nog niet eens uit heb gedaan. Excited, excited! Maar goed, terug naar mijn aankoop. In de shop van de verkoper IdealWay10 heb ik een aantal hele leuke kettingen weten te bemachtigen. De shop zit vol met ontzettend mooie, leuke en cute sieraden en nog goedkoop ook nog! Voor de 5 kettingen die ik gekocht heb, was ik, inclusief verzendkosten, maar €20,- kwijt! €4,- per ketting dus eigenlijk.

Is 'ie niet ontzettend schattig!? Een gouden kettinkje met daaraan een roze minivan met strass steentjes.

In elke sieradenwebshop vind je nu sieraden met uilen, super leuk! Ook in deze shop zijn een aantal verschillende kettingen te vinden waar een uiltje aan bungelt en die kon ik dan ook niet laten liggen. Aan deze bronskleurige ketting hangt een uiltje die zijn vleugeltjes wijd uitslaat, met strass steentjes op zijn buik en bij zijn ogen. Ook heb ik nog een andere bronkleurige uilenketting gekocht, eentje met 2 uiltjes op een takje. Deze uiltjes hebben ook strass steentjes hun buik en bij hun ogen. Van deze ketting heb ik geen foto meer kunnen maken, want deze heb ik aan mijn nichtje gegeven voor haar verjaardag :).

Katten en katachtigen vind ik altijd geweldig, en kledingstukken of accesoires met een kat of een tijger wil ik dan ook altijd meteen hebben. Zo ook deze 2 kettingen, een goud- en een zilverkleurige lange ketting met daaraan een tijgerkop met strass steentjes. Ze zijn echt heel gaaf en vallen ook meteen op omdat ze best groot zijn, love it!
Tot slot deze lieve ketting met een eiffeltorentje eraan. Het is een bronskleurige kettinkje met een zwart lintje en daaraan dus een eiffeltorentje en een paar witte kraaltjes.

Wat ik het leukst vind is dat de sieraden origineel zijn en dat niet iedereen er al mee loopt. Ik ben heel blij met mijn kettingen en raad ook zeker aan eens een kijkje te nemen in de shop van Idealway10!

Xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten