26 januari 2011

My Jewelry Wishlist

Accesoires maken een outfit compleet en ik hou van sieraden! Er zijn verschillende leuke webshops op internet te vinden met de origineelste, mooiste en gaafste sieraden. Eén van mijn favorieten is Ydeltuyt, een shop met supermooie en fashionable sieraden voor een aangenaam prijsje.
Sinds kort heeft Forever21 een Europese webshop en ook daar verkopen ze super leuke sieraden met een lekker prijskaartje.
Er zijn dan ook zeker een aantal sieraden die ik erg graag zou willen hebben, dus hieronder mijn wishlist!

Veel beestjes zoals je ziet (: Een grote kikkerring, een vlinderring, een krokodillenring en een slangenring, allemaal van Ydeltuyt. Super jammer dat ze niet allemaal meer op voorraad zijn, ik heb natuurlijk weer te lang gewacht met bestellen *crap*. Linksboven nog een superschattige ketting met een meisjesrobot eraan, ook van Ydeltuyt. Onderaan staan nog een prachtig paar oorbellen en een grove ketting van Forever21.

Maar mijn aller-, aller- allergrootste favoriet blijft de zwarte snake bite ring. Toen de ring voor het eerst in de shop kwam wilde ik 'm eigenlijk al meteen bestellen, maar toch niet gedaan (Waarom niet!?! Nu istie gone!). Daarna zag ik 'm in het zilver bij Nikkietutorials en in action vond ik de ring nóg gaver. Maarja, toen was de ring al niet meer op voorraad.
Mijn lesje voor de volgende keer? Meteen kopen als ik verliefd ben op een sieraad bij Ydeltuyt!

Hebben jullie nog leuke sieradenwebshop tips?

xoxo,
Felicia

1 opmerking:

  1. Aaah wat leuk dat je ook een blog hebt! Echt heel leuk :) Heb dinsdag die toets gehad, echt vreselijk haha. Ik hoop dat ik hem heb gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen