22 september 2011

Lovely simple things

Een aantal dingen waar ik heel blij van word:

- Met net gladgeschoren benen in een vers verschoond bedje, heerlijk!

- Lekkere geurtjes; Alien van Thierry Mugler, TBS Body Butter Duo in Vanilla of 'huis'geurtjes in een oliebrandertje bijvoorbeeld.

- Katten. Als ik langs een raam loop en daar een lekkere dikkerd op de vensterbank zie luieren, een sierlijk katje drentelend door een sfeervol Italiaans straatje of mijn eigen pluizenbol die op de vijverrand zit te genieten van de zon.

Mijn lieve Jip

- Films als No Strings Attached, Easy A, Crazy Stupid Love, Friends With Benefits en The Proposal. Stuk voor stuk geweldige films die ik wel meerdere keren kan zien.

- Mooie verpakkingen. Van eten en van make-up. Ik ben zelfs zo erg dat ik verpakkingen bewaar en zo dus een hele boekenplank vol heb staan met flesjes (drank en parfum), theedoosjes, blikjes, bekers (Starbucks) en MAC doosjes.

- Onverwacht een vriendin tegenkomen in de stad/trein/waar dan ook en besluiten ergens wat te gaan drinken om bij te kletsen.

- Nagellak. In alle kleuren. Liefst zo veel mogelijk.

- Weheartit.com -

- Mijn neus in Jip z'n pluizige buik duwen als 'ie buiten is geweest. Dan ruikt z'n buik naar grond en aarde, heerlijk.

- Pakketjes. Thuiskomen en er ligt een pakje op je te wachten, of een briefje van de postbode dat je pakje door de buren is opgevangen en daar ligt te wachten tot je het komt ophalen. Die spanning over wat erin zit, zo leuk!

- Thuiskomen van vakantie. Altijd leuk om te reizen en lekker weg te zijn van thuis, maar niets is lekkerder om na 1/2/3 weken terug te komen in je eigen stekkie. En dan vooral je lieve poezenbeesten weer te kunnen knuffelen.

- 's Nachts half wakker worden van een zacht vachtje tegen je gezicht/arm/been van een kat die gezellig bij je op bed is gekropen.

- Weheartit.com -

- Mooie make-upwinkels als MAC en Inglot. Ik voel me dan als een kind in een snoepwinkel.

En er is nog veel meer waar ik blij van kan worden.

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten