7 juni 2011

Italië update

Buongiorno beauties!

Het is al een hele tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, I'm so sorry! Op dit moment zit ik in Milaan en heb ik er al 5 weken stage opzitten. Sinds vorige week maandag zitten we (mijn vriendin/studiegenootje en ik) in Milaan, daarvoor hebben we 4 weken in Florence gebivakkeerd. Het Italiaanse leventje bevalt me best goed moet ik zeggen en de stage opdracht loopt ook op rolletjes. Ik mis alleen mijn eigen thuis, vrienden en vriendinnen, paps en mams en mijn katten wel. Gelukkig ga ik volgend weekend een paar dagen naar huis, om daarna nog 3 weken stage te lopen en dan ben ik klaaaar! Yay!

Of ik al geshopt heb hier? Maar natuurlijk! Het is Milaan, ik bedoel maar ;) Ik zal proberen ASAP een haul te posten met alles wat ik tot nu toe heb gekocht hier. Het is vooral wat kleding, sieraden en 3 nagellakjes, nog niet zo heel veel dus, maar dat komt nog wel. Ik ben vooral nog in need van make-up shoppen, want alleen 3 nagellakjes is niet genoeg natuurlijk.

Een groot nadeel van Milaan is het weer. Ik denk dat we nu in een week nog maar 2x een zonnestraal hebben gezien. En met 2x bedoel ik ook 2x en niet 2 dagen. Crappie dus helaas. Let's hope it'll get better!

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten