13 maart 2011

10 Favorites: Body & Hair Products

Iedereen heeft wel zijn/haar favorieten; favoriete producten, eten, muziek, kleding en ga zo maar door. Nu wil ik daar een kleine 'serie' artikeltjes van maken, namelijk mijn 10 favorieten. Vandaag mijn 10 favoriete haar- en bodyproducten.




Body

Kruidvat Body Fruit Bodylotion Mango & Papaya
Bodyshop Deodry Stick
Rituals Zensation Foaming Showergel Rise Milk & Cherry Blossom
Face
Garnier Skin Naturals Pure Active Scrub
Mádara Ecoface Deep Purifying Foam
Deze reinigingsfoam van Mádara bestaat 100% uit natuurlijke ingrediënten. Ik gebruik deze foam om 's avonds mijn make-up te verwijderen, gezichts- én oogmake-up, want doordat er geen synthetische ingrediënten in zitten is het niet erg om ook je ogen met deze foam schoon te maken.
Biodermal P-CL-E crème
Probleemoplossende en verzorgende crème. Ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid. Beschermt en stimuleert de huid.
Sinds kort gebruik ik deze crème als dag- en nachtcrème en ik heb echt het idee dat mijn huid er beter door wordt, op enkele oneffenheden na.
Elisabeth Arden Eight Hour Cream
Superspul voor droge plekjes, ik gebruik 'm vooral voor mijn lippen. Wel jammer van de enigszins vreemde geur, maar die neem ik voor lief want verder is het een heerlijk product :)

Hair
Keune Society Hair Spray forte
Inecto Smoothing Hair Serum
Osis+ Dust It Mattifying Powder
Super spul! Ideaal om veel volume mee te creëeren. Het poeder maakt je haar stugger en stroever, waardoor je makkelijk volume krijgt. Je brengt wat poeder op verschillende plekken aan bij de haarwortels, er inwrijven et voilá, volume!

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten