14 maart 2011

NOTD - Nude

De laatste tijd ben ik into natuurlijke nagellakkleurtjes; taupe, bruin, roze kleuren. So pretty! Afgelopen week kreeg ik van mijn stagebaas een drietal lakjes van het salonmerk John van G, een cosmeticamerk met make-up en nagellak. Een van die drie kleuren is deze prachtige nude roze tint, I love it! Dit is ook een perfecte kleur voor nette gelegenheden als een sollicitatie of iets dergelijks.

Ik moet wel even mijn excuses maken voor die kleine chipjes, I'm sorry! Had mijn nagels gelakt en ben daarna gaan werken; I can tell, no good idea! Maakt niet uit hoe goed de nagellak is, als ik ga werken chipt mijn nagellak sowieso.

Een dezer dagen zal ik ook een NOTD posten met een taupe kleur van John van G, ook heel pretty!

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten