28 maart 2011

Shopped: MAC

Vorig weekend ben ik met mijn ouders een dagje naar Antwerpen geweest. En een bezoekje aan de MAC Pro Store kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Twee producten die al een hele tijd op mijn verlanglijstje staan zijn de Lip Erase en de nieuwe Viva Glam GaGa II lipstick, en die heb ik dan ook meteen gekocht!

De MAC Lip Erase is eigenlijk een lippenbalsem met een huidskleur. Zo kun je je lippen 'wegvagen'. Super voor nude lips, met een glossje erover, maar ook ideaal om lichte kleuren als roze tot hun recht te laten komen. Ik heb namelijk best gepigmenteerde lippen waardoor een licht roze kleur niet overkomt zoals deze zou moeten zijn. Met de MAC Lip Erase eronder komt zo'n kleur wel tot haar recht.
Nu zul ja denken 'je kunt toch gewoon concealer gebruiken!?', maar dat vind ik een stuk minder fijn werken. Concealer of foundation droogt je lippen uit en zorgen dus eerder voor lelijke velletjes op je lippen. Omdat de Lip Erase een lippenbalsem is zorgt deze ervoor dat je lippen niet uitdrogen. Let wel op, want je moet nog steeds uitkijken met velletjes! Als je al velletjes op je lippen hebt zorgt de Lip Erase ervoor dat deze alleen maar duidelijker zichtbaar zijn. Dus gescrubte lippen zijn wel een must in combinatie met de Lip Erase.


De eerste Viva Glam GaGa had ik al en versie 2 kon ik dus ook niet laten liggen. I love GaGa, I love Viva Glam & I love MAC lipstick. Na de licht roze variant, volgt een nude kleur. Het is best een donkere nude kleur, dus voor meiden met een hele lichte huid zal deze nude te donker zijn. Ik vind 'm prachtig! Ik houd wel van nude lippen, vooral met een sprekende ooglook. En net als MAC lipsticks is deze lekker romig en goed gepigmenteerd.

xoxo,
Felicia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten