30 oktober 2011

Food Design Project

- Weheartit.com -
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn afstudeerjaar van mijn opleiding Food Design & Innovation en ben bezig met een individueel project. Voor dit project heb ik een concept bedacht en daarover gaat de volgende enquête. Ik zou je willen vragen deze voor me in te vullen, je zou me er erg mee helpen!

Ga naar de enquête!

Het concept zijn 'beautypakketjes', pakketjes van maskertjes (voor gezicht/haar/handen) gemaakt van voedingsmiddelen. De pakketjes kun je zelf samenstellen en zo groot of klein maken als je zelf wilt, of je nu kiest voor één gezichtsmaskertje of voor een pakket van drie verschillende maskertjes voor 2 personen. Super handig als je een vriendinnenbeauty-avondje wilt organiseren! In de enquête vraag ik naar jullie mening over het concept zelf, maar ook naar jullie voorkeuren qua verpakking en ingrediënten van de maskertjes.

Mocht je nog vragen hebben over mijn concept of misschien zelfs over mijn opleiding, laat die dan bij de comments achter! En als je nog voorbeelden hebt van verpakkingen die jij erg leuk vind, laat dit dan ook bij de comments achter, daar help je me ook mee!

Alvast ontzettend bedankt!

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten