13 oktober 2011

We love foood

- Weheartit.com -
Hoewel ik na 3,5 jaar mijn opleiding Food Design toch echt niet meer zo leuk vind als dat ik dacht toen ik eraan begon, hou ik wel nog steeds van eten. Natuurlijk hou ik nog steeds van eten, wie houdt er nou niet van eten?! En niet alleen mezelf volstoppen met allerlei lekker dingen, hoor, nee. Ik kan ook heel erg blij worden van mooie foodfoto's en kookprogramma's waar iets lekkers wordt gemaakt. En dan bedoel ik niet die suffe programma's als Topchef en dergelijke, want daar kan ik echt níet naar kijken. Dat geklungel van die kandidaten die vervolgens compleet worden afgezeken door twee zelfingenomen chefs, bah. Nee, ik bedoel meer the kind of programma's als die van Rudolph van Veen met z'n Taste of Life. De TV staat hier dan ook vaak afgesteld op 24Kitchen sinds de lancering (1 oktober j.l.) van deze nieuwe zender. Het liefst kijk ik naar bakkende Rudolph in Rudolph's Bakery. Zoete taarten, hartige taarten, cupcakes, saucijzenbroodjes, hij bakt het allemaal. En dan hebben we natuurlijk ook nog Jamie! Heerlijke vent, heerlijk accent en hij kan nog koken ook. En hoe! Ik krijg instant zin om zelf ook in de keuken aan de slag te gaan. Vaak doe ik het dan toch niet, omdat ik dan vaak eerst nog boodschappen moet gaan doen om de ingrediënten in huis te krijgen en daar heb ik dan weer geen zin in. Lui varken, that's my second name.
Een dagelijks bezoekje aan Culy.nl staat ook vast in mijn 'surfritueel'. Geweldige site met geweldige foodies. Prachtige foto's en zeker inspirational! En naast alle leuke ideetjes en mooie foto's staan er ook nog eens een stel lekkere recepten op. Dus een keer geen zin in die eeuwige doodsaaie receptensite van de AH, denk even aan Culy.nl.
- Culy.nl -
xoxo,
Felicia

2 opmerkingen:

  1. Leuk stukje! Ik ben (uiteraard) ook gek op eten, maar ik vind het ook altijd heel leuk om food foto's te bekijken! Ik ben dan weer niet zo van het zelf koken =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg altijd zo'n zin in eten als ik dit soort foto's zie, echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen