6 oktober 2011

Shopped: Amsterdam


Afgelopen vrijdag ben ik met een vriendin naar Amsterdam geweest met het hoofddoel: MAKE-UP SHOPPINGGG! Om de dag goed te beginnen zijn we als eerst naar Inglot gegaan, waar we al meer dan een uur hebben rondgehangen. Wat een heerlijke winkel is 't toch. Helaas waren heel veel palettes van het Freedom-system al op, doordat een groot deel van de voorraad naar de 2 nieuwe winkels in Zwolle en Alkmaar was verhuisd. Daarom heb ik 3 oogschaduws en een blush van het Freedom-system al in huis en wordt mijn paletje zonder kosten nog nageleverd. Dat is dan weer service!


Na onze lunch zijn we nog heel eventjes MAC ingedoken en heb ik een beauty van een lipstick gekocht. Tot slot hebben we het aangedurfd nog even de Bijenkorf in te lopen, want wat een drukte met de Drie Dwaze Dagen! We gingen voor de Lancôme Hypnôse mascara, welke er gelukkig nog volop was! En ook heb ik nog een masker van Freeman meegenomen en heb ik een van mijn favoriete geuren die nog op mijn wishlist stond weten te bemachtigen voor een geweldig prijsje!




Lipstick 231
Lipstick in Violetta


xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten