2 augustus 2010

Another beautyblog...

…you might think.
Klopt, maaar na alle andere beautysites e.d. een tijd te hebben gevolgd kriebelt het bij mij. En dus heb ik besloten ook een blog te beginnen, gewoon voor de leuk.
Wat ik op deze blog ga posten? Vanalles, van make-up en fashion tot food en persoonlijke dingetjes.


Ik zal me vast kort voorstellen, mijn naam is Felicia, aangenaam . Op 13 augustus word ik alweer 20 jaren oud, wat me nu dus nog 19 maakt. Ik zit op school in Den Bosch en doe de opleiding Food Design & Innovation. Watte? Ja, een hele mond vol. Het is kort gezegd een opleiding waar je nieuwe foodconcepten en -producten leert bedenken en maken. Voorbeeldjes van leuke concepten vind ik Innocent Drinks en Ben & Jerry’s ice cream. Het gaat niet alleen om het product, maar ook wat voor boodschap je daarmee wilt overbrengen. Maar hierover genoeg, ik zal misschien nog wel een post plaatsen met verschillende projecten die ik op school heb gehad e.d.
Ik woon nog bij mijn ouders en 4 suuper lieve kittehs, genaamd Lodewijk, Nina, Pimmie en Jip. Die laatste is onze nieuwste aanwinst, daar zul je dus ook veel over lezen, haha .
De blognaam komt trouwens voort uit my love voor beauty en voor alles dat met muffins, cupcakes en andere sweet stuff te maken heeft .

Goed, genoeg voor nu, tot snel!

xoxo,
Felicia

Je kunt me trouwens ook volgen op twitter: www.twitter.com/xfeliciaaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten