3 augustus 2010

Tag: Shoppen

Vandaag deze tag, ik zag ‘m op Whatabeauty.nl en het leek me wel leuk om deze tag ook te doen.

01. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.
Overbevolkte winkels met te smalle doorgangen tussen de kledingrekken, waardoor je met geen mogelijkheid normaal kunt winkelen. Of van die mensen die oogkleppen ophebben en niet uitkijken waar ze lopen, beter gezegd, tegen wie ze oplopen.

02. Zodra er uitverkoop is dan…
Ga ik vaak wel even kijken en vind ik heel soms nog iets leuks, maar vaak vind ik de winkel dan zo’n puinhoop dat ik na een kort rondje meteen weer weg ben.
Ook fijn, als je in de uitverkoop een kledingstuk vindt dat jij net ervóór nog voor de volle mep hebt gekocht..

03. Wat is je grootste miskoop?
Geen idee, heb ik niet echt denk ik. Ik koop nooit zo’n dure kleding. Mijn motto is ‘Hoe meer voor weinig, hoe beter’.

04. Waar koop jij je kleding altijd?
Ik denk dat het grootste gedeelte dat zich in mijn kledingkast bevindt van de H&M komt.

05. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn)?
Voor cosmetica ga ik vooral naar het Kruidvat, lekker makkelijk want dat zit nog geen 5 minuten fietsen van mij vandaan.

06. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn)?
Zo’n leuke zithoek voor in de tuin, met een hoekbank.

07. Online of echt shoppen?
Ik denk toch echt shoppen. Vooral als het om make-up producten gaat, dan vind ik het toch fijner als ik vantevoren kan zien hoe gepigmenteerd e.d. de producten zijn.

08. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty?
Pff, ik denk dat qua kleding mijn Puma/Evisu jeans mijn duurste aankoop is geweest. Duurste beautyproduct is mijn Clinique City Block Sheer Oil-Free Daily Face Protector SPF 25, dus =P.

09. Fav.shoppingmall (World Wide…Nederland mag natuurlijk ook).
Primarkkk

10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.
Alleen winkelen vind ik wel fijn; lekker rustig en naar de winkels die ik leuk vind. Alleen ben ik zo’n twijfelmiep en is het met iemand erbij toch altijd wel fijn om diens mening te vragen.

11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Nederland komen?
Ehhhm, geen idee. Van mij mogen ze wel meer Primarks en Starbucks’ vestigen in NL. Love it (=.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten