3 augustus 2010

B-day Wishlist

Omdat ik bíjna jarig ben (over 10 dagen op precies te zijn) en mijn ouders wilden weten wat ik voor mijn verjaardag zou willen hebben, heb ik een wishlist gemaakt. En die wilde ik aan jullie laten zien (=




Sigma kwastenset
De kwasten die ik op dit moment heb zijn niet echt van goede kwaliteit, een mengelmoes van Hema, Essence en Cosmopolitan :'). Ik heb nooit echt de moeite genomen om kwasten te kopen van betere kwaliteit, omdat ik eigenlijk meteen een goede set kwasten wilde van één merk en niet 20 verschillende merken e.d. Wat ik nu dus wel heb, maar dat terzijde ;). Omdat ik zoveel goeds gehoord heb over Sigma zou ik heel graag deze set willen hebben.

Thierry Mugler Alien
O mensen, wat hou ik van die geur. Maar ook erg prijzig. Perfect als verjaardagscadeau dus ;). Deze geur bevat een combinatie van geurnoten als amber, vanille, sinaasappelbloesem en hout.
Zelfs als er iemand voorbij loopt en deze geur draagt, ruik ik meteen dat het Alien is. I looove <3

Triwa watch
Ik draag eigenlijk nooit horloges, simpelweg omdat ik ze gewoon vergeet om te doen. Als ik de tijd wil weten kijk ik altijd op mijn telefoon. Maar toch, ik vind deze twee Triwa watches echt zo gaaf! Ik heb ook een nóg mooier horloge gezien, van Michael Kors, maar die is dan ook nóg duurder ;). Dit model van MK heeft wat weg van de zwarte Triwa; zwart met goude accenten.

Braun Silk Épil
Wat lijkt me dat een verademing om niet bijna om de dag je benen te hoeven scheren. Ik heb nog nooit eerder een epilator gehad, of zelfs maar gebruikt. Dus daarom aan de ene kant wat risky om meteen zo'n prijzig aparaat te vragen, omdat ik het misschien toch helemaal niets vind. Aan de andere kant, deze van Braun blijkt erg fijn te werken en helemaal niet zo pijnlijk te zijn, dus maar beter meteen een goed aparaat dan eentje die super pijnlijk is en er daarna nooit meer aan willen beginnen ;).

M.A.C. Lipstick/Fluidline
Twee producten van M.A.C. die ik heel graag zou willen hebben. De lipstick omdat ik Lady GaGa geweldig vind, de fluidline omdat ik daar zoveel goeds over heb gehoord. Ik heb nog geen enkel product van M.A.C. en daar wil ik snel verandering in brengen. Mocht ik niet een van deze twee M.A.C.-jes krijgen, ga ik ze zelf zeker nog kopen. Maar eerst even wachten tot na mijn vakantie en zien hoeveel geld ik dan nog over heb ;).

Remington Wet2straight
Mijn oude stijltang is niet meer :'( en daarom zou ik heel graag deze hebben. Het lijkt me echt ideaal om niet eerst heel je haar droog te moeten föhnen voordat je ze gaat stijlen, maar gewoon meteen je handdoekdroge haar te lijf kunt gaan met deze stijltang.

88 Pallet Metal Mania/Matte/Shimmer
Tot slot de 88 pallets, I liiiike! Ik wil heel graag een van deze drie palletten, maar liefst alle drie natuurlijk ;). Ook hierover heb ik al genoeg goede dingen gehoord en ik wil mijn oogschaduwstash heel graag uitbreiden met deze 88 prachtige kleurtjes, of 264 van alle drie de palletten (=

Zo, dat was mijn wishlist. Er zijn vast nog veel meer dingen die ik graag zou willen hebben, maar die komen nu niet in mijn hoofd op en zullen dus wel niet zo belangrijk zijn ;).
Na mijn verjaardag zal ik nog wel verslag doen van de dingetjes die ik gehad heb.

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten