12 augustus 2010

Shopped - H&M

Eigenlijk was het de bedoeling mijn geld te sparen voor mijn vakantie. Maar toen ik in de sale op de H&M site een geweldige jeans vond, heb ik meteen heel veel leuks in mijn mandje gegooid.
Vrolijk doorklikkend naar de kassa was het even slikken bij het uiteindelijke bedrag.. Al ging ik er toch niet vanuit dat ik alles zou houden.
Doordat een groot deel van mijn bestelling uit de sale komt, en deze erg hard gaat, zijn van veel kledingstukken geen foto's meer te vinden of alleen in een andere kleur. Ook heb ik dat wat ik niet wil houden al teruggestuurd.
Daarom hier foto's van de spulletjes die ik heb gehouden :)!
Nog niet alles, omdat de helft door mams vermaakt wordt ;). Zoals mijn jeans short waar de voering van de zakken onderuit kwam xD..

Als eerst een zomers bloemenjurkje. Lekker luchtig en simpel voor mijn vakantie en dat voor €4,95!


Eeen jadegroene jurk met kraaltjes op de halslijn en vlindermouwen. €12,95

Lichtbeige/gebroken witte, opengewerkte hakken met open teen. €14,95

De jeans die de hele bestelling op z'n geweten heeft.. Jeans met smalle pijpen en bleekwassing. €19,95

Schattig getailleerd, gebroken wit blousje met kapmouwtjes en ruffles. €14,95

Gouden ketting met gekleurde schelpjes. €3,95

Zwarte legging met studs aan de zijkant van de pijpen. €9,95

Zo, dat was een groot deel van mijn aankopen :). Naast deze heb ik ook nog een basic lavendelblauw jurkje met smalle schouderbandjes, een lichte jeansshort, een taupe ruffle topje en een grijze legging met jeanslook.

Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie dat ook, dat je onbedoeld ineens een grote bestelling geplaatst hebt?

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten