5 oktober 2010

Boozyshop bestelling

Sinds vanmorgen heeft Boozyshop 1000 followers op haar twitter en dit moet gevierd worden. Daarom wordt er vandaag, tot 23.59uur vanavond, geen verzendkosten gerekend op je bestelling! Yay! Ik kon het dan ook niet laten om een bestelling te plaatsen. Niet erg veel, maar dit was wat ik nog graag wilde hebben.



Diamond Cosmetics 'Chainmail Charm'
Deze wil ik al een tijdje, maar eerst was deze nagellak steeds uitverkocht. Toen 'ie eindelijk weer op voorraad was, vond ik het zonde om voor één lakje verzendkosten te betalen en dus wachtte ik nog maar. Tot vandaag dus :).
€3,99


 


E88 Pallette
Ik heb alleen nog maar het 88 Shimmer Pallette en ik ben daar zo blij mee dat ik er meer wil! Eigenlijk wilde ik het 88 Matte Pallette bestellen, maar deze was er niet meer en bij het zien van dit E88 Pallette (geen idee waar 'E' voor staat?) wilde ik 'm meteen hebben. Wat een prachtige kleuren! Ik ben hier heel benieuwd naar.
€18,95






NYX Jumbo Eye Pencil 'Milk'
Het grote oogpotlood dat bij menig beautyblogger over de hele wereld geliefd is. Als basis onder je oogschaduw, als highlighter of voor op je waterlijn. Na zoveel goede reacties ben ik hier ook benieuwd naar, dus ging deze ook in mijn digitale winkelmand.
€3,59





Natuurlijk meer over deze producten zo snel als ik ze binnen heb :).

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten