7 oktober 2010

Shopped - Primark

Nadat ik woensdag met school een excursie had gehad, bedachten een paar klasgenootjes en ik om even langs de Primark te gaan, omdat we er nu toch zo dichtbij waren. Dus zo gezegd zo gedaan :). Als ik daar kom, ga ik niet zonder aankopen naar huis en zo ook niet deze keer.


Grote tas en bijpassende portemonnee
Deze tas vond ik meteen super gaaf. Hij is ook lekker groot, dus er kunnen goed veel troepjes in :). Ik zou de tas zelfs als laptoptas kunnen gebruiken, er zit nl. zo'n speciaal vakje in. Ideaal dus!
Het 'hoofd'vak sluit met een dubbele rits, binnenin zit nog een open vak en een apart ritsvakje. Voorop zit ook nog een groot vak die sluit met een rits en een 'draai'sluiting (of hoe je dat ook noemt ;)).
De portemonnee heeft zo'n zelfde sluiting, en binnen in vakjes voor munt- en briefgeld en pasjes.
Tas €13,00 en portemonnee €4,00



Hot Chocolate-Pyjama
Heerlijk, zo'n flannellen pyjama voor de winter! Ik vond de print zo ontzettend schattig; verschillende mokken met chocolademelk, lepeltjes en de tekst 'I love cocoa'.
€6,00







Lipstick shirt
Als beautyaddict kon ik dit leuke shirtje toch niet laten liggen! 6 lipsticks in rood en roze. En dat voor, jawel, €2,50!











NYC shirt
En ook dit shirtje vond ik meteen heel erg leuk. 'I lost my heart in NYC' staat op een appel met een hapje eruit. Goed, de tekst is niet 100% op mij van toepassing, aangezien ik nog nooit in New York ben geweest, maaaar dat wil ik wel heel erg graag en is zeker een punt op mijn to-do list ;).
€2,50





 

Riempje met studs
Leuk zwart sierriempje met zilvergrijze en zilverzwarte studs erop. Altijd leuk om op een big shirt te dragen.
€2,00






Ketting met beer
Schattige korte zilveren ketting met een teddybeertje eraan. Super grappig; de pootjes kunnen ook bewegen!
€2,00







Ketting met bedeltjes
Ook dit is een kort kettinkje, goud, met een paar bedeltjes eraan; een hartje met steentjes, een pareltje, een 'muntje' met love er in gegrafeerd en een flosje gouden kettinkjes.
€2,00







Zoals ik al zei, ik kan niet naar de Primark gaan zonder terug te komen met aankopen. Dit was de 4e keer dat ik er ben geweest (1x Londen, 3x Rotterdam). De ene keer hebben ze heel veel leuke dingen, de andere keer valt het wat tegen, maar dat vind ik dan vooral van de kleding. Je moet vooral voor de accesoires, het ondergoed, de pyjama's, tassen, schoenen en sokken gaan, die zijn altijd leuk en heerlijk betaalbaar :).

xoxo,
Felicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten